online_web_news

اخبار مربوط به فناوری-ورزش-سیاست-فرهنگ -هنر و...

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

✳️ اردوغان: آلمان تکلیف پرونده 4500 تروریست ساکن کشورش را روشن کند


رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: پرونده 4 هزار و 500 تروریست ساکن آلمان را به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان ارسال کردم و متاسفانه به این پرونده ها رسیدگی نشد و باید تکلیف آنها روشن شود.


وی بیان کرد: وزیر امور خارجه فعلی آلمان نیز حد خود را نمی داند و در جایگاهی نیست که با رئیس جمهوری ترکیه صحبت کند و بهتر است با همتراز سیاسی خود و وزیر امور خارجه ترکیه گفت و گو کند.

وی خطاب به زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان گفت: حد و حدود خود را بدان، چقدر سابقه در امور سیاسی داری؟ چه تجربیاتی داری؟ زندگی ما در سیاست و مبارزات سیاسی گذشته است./ایرنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۸
رضا بالایی


عکس ورزشی


اولین واکنش کاپیتان تیم ملی ایران به فشارها علیه او بخاطر بازی مقابل تیم اسرائیلی


شجاعی روز جمعه ۲۷ مرداد در اینستاگرام نوشت، ایران برای او در اولویت است و قدر پوشیدن پیراهن تیم ملی را می‌داند. وی با یادآوری اینکه خودش «بچه جنگ» است، تاکید کرد قدر افرادی را که در راه دفاع از وطن کشته شدند را می‌داند اما به کنایه گفت هیچ گاه از عکس و تصویر آنان سواستفاده نمی‌کند.


 آدرس پیج اینستاگرامی:online_web_news


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۷
رضا بالایی


 درد عشق


  از پریدن‌های رنگ و از طپیدن‌های دل , عاشق بی‌چاره هرجا هست رسوا می‌شود.


 آدرس پیج اینستاگرام:  online_web_news
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۶
رضا بالایی


استفاده داعش از مواد روانگردان

استفاده از ماده رونگردان کپتاگون توسط داعش برای تقویت خوی وحشیگری .

پژوهشگران آمریکایی در انیستیتوی تحقیقاتی اسکریپز،موفق به رمز گشایی از ماده رونگردان کپتاگون شدند،کپتاگون ترکیبی صناعی است که توسط داعشی ها برای مسخ نیروهای تحت امر خود و القای خوی وحشیگری در آنها تولید و مصرف می شود.

Keptagon



Use of the Coptagon rebel item by ISIL to strengthen brutality. American pitfalls in the Scripps Research Institute succeeded in deconstructing the Coptagon rebellion, a synthetic combination of kpaTag produced and consumed by IS in order to disperse their forces and brutal intrusion.



 Instagram page:online_web_news
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۲
رضا بالایی

انتطار

دلم به ” مستحبی ” خوش است که جوابش ” واجب ” است


السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه...


 آدرس پیج اینستاگرام:online_web_news



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۳
رضا بالایی

نیروی دریایی ایران


ایران قصد دارد به اقیانوس اطلس ناو جنگی بفرستد


ادم کردو در واشنگتن فری بیکن نوشت: ایران به دنبال تصویب تحریم های آمریکا بودجه نظامی اش را پانصد میلیون دلار افزایش داده است و برای اعزام یک ناوگان جنگی به اقیانوس اطلس آماده می شود.


دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ایران، می گوید: «هیچ مقام نظامی در دنیا فکر نمی کرد که بتوانیم به اقیانوس آرام برویم، آفریقا را دور بزنیم، به کانال سوئز برویم ولی ما توانستیم... ما وارد اطلس شدیم و در آینده نزدیک به غرب اطلس هم خواهیم رفت».


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۸
رضا بالایی

پرنده شهد خوار ایرانی


شهد خوار پرنده‌ای است بومی ایران و در گذشته نه چندان دور به صورت فراوان در استان هرمزگان، بلوچستان و نواحی اطراف آن دیده می شده و اما در حال حاضر اطلاع دقیقی از وضعیت این پرنده در دست نیست.

در جزیره کیش می توانید تعداد بیشماری از این پرنده را در میان نخل های جزیره مشاهده کنید.


آدرس پیج اینستاگرامی و توییتر:online_web_news
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۳
رضا بالایی
Football

خاویر هرناندز، بازیکن وستهم در بازی مقابل منچستر یونایتد

West Ham player Javier Hernandez in the game against Manchester United

 آدرس پیج اینستاگرام و توییتر:online_web_news



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۷
رضا بالایی

❎مقاله ایی کوتاه و جالب در مورد غول #ترابری نظامی  آمریکایی هواپیمای  C5# galaxy ✴️در سال 1961 نیروی هوایی آمریکا به دنبال جایگزینی هواپیمای ترابری  موجود مانند  C133# با یک هواپیمای استراتژیک سنگین و بین قاره ایی بود که میتوانست 57 تن محموله را در برد 12000 کیلومتری حمل کند.هواپیمایی توسط  Locheed Martin# طراحی شد و C5 Galaxy # نام گرفت.که یکی از بزرگترین هواپیما ها ی نظامی جهان است.


Galxy C5g
✴️ارتقا های زیادی طی چندین سال بر روی این هواپیما انجام گرفت که آخرین ارتقا C5M Super Galaxy  است.که بدین ترتیب این هواپیما تا سال 2040 در خدمت باقی خواهد ماند.این هواپیما از سال 1969 در عملیاتهای زیادی شرکت داشته است.از جمله جنگ یو گسلاوی-افغانستان- عراق و جنگ ما بین اعراب و اسراییل معروف به یوم کیپور که ایالات متحده به وسیله این هواپیما محموله ها ی نظامی بسیار زیادی را مستقیم از آمریکا به اسراییل ارسال میکرد.


GalxyC5
✴️این هواپیما دارای دو درب بارگیر است یک درب در عقب که خودش شامل دو درب جمع شونده است و دارای یک سطح شیب دار برای بارگیری خودروهاست.
درب دیگری که در جلوی هواپیما است,با بالا رفتن دماغه متحرک هواپیما باز میشود,کابین خلبان هواپیما در بالای بخش متحرک دماغه قرار دارد,که در واقع طبقه دوم هواپیماست .
بخش بار در طبقه پایین و خدمه در طبقه بالا قرار میگیرند ,قسمت پشت بال تا دم هواپیما دارای توالت ,محل استراحت خدمه و آشپزخانه است,به طور کلی این هواپیما دارای 8خدمه است,
بخش بار هواپیما میتواند 345سرباز و یا 122تن بار حمل کند با 6فروند بالگرد آپاچی و 16کانتینر 3/4تنی و دو دستگاه تانک آبرامز این ظرفیت تکمیل می شود,
هواپیما 193000 لیتر سوخت حمل می کند و بیش ترین برد C5Galaxy به بیش از 10000کیلومتر می رسد,
ولی با 122تن بار حدود4400کیلومتر برد دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۲
رضا بالایی

جشنواره هولی

مردم در حال رقصیدن و پاشیدن پودر های رنگی در جشنواره ی رنگی هولی در پارک ومبلی در لندن، انگلستان. این رویداد از جشنواره بهار، هولی الهام گرفته شده است، که توسط هندوها اجرا می شود و به نوعی جشن مذهبی آن هاست در درجه اول در هند، نپال، بنگلادش و پاکستان جشن گرفته شده می شود.

People dance and throw brightly coloured powder at the Holi Festival of Colours at Wembley Park in #London, England. The event is inspired by the spring festival, #Holi, which is celebrated by Hindus primarily in India, Nepal, Bangladesh and Pakistan.

 


🆔 @online_web_news آدرس اینستاگرام و توییتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۰
رضا بالایی